Recomanacions a l’hora de comprar un netbook educatiu
Comprar un netbook per a ús en l'àmbit escolar és tot un repte. El mercat de la informàtica i l'electrònica és molt divers, sense parlar de la ràpida evolució dels productes i les seves característiques.
Des de Salesians Sant Vicenç dels Horts s'impulsa una compra conjunta d'equips a principi de curs per tal d'obtenir les prestacions necessàries i un millor servei post-venda a un preu més ajustat.
En el cas d'haver de renovar el netbook del vostre fill/a, us proposem dues opcions:
1. COMPRA D'UN EQUIP HOMOLOGAT PEL CENTRE:
L’empresa TECMAN és el nostre proveïdor oficial de netbooks i el servei tècnic que s’ocupa de les reparacions dins del període de garantia.
Podeu fer-los una comanda de netbook a través del següent enllaç:
D’aquesta manera podreu adquirir un netbook homologat pel centre amb totes les característiques que es requereixen. A més, l’equip de serveis informàtics de l’escola podrà ajudar-vos en la restauració del sistema, en cas que calgui, i en la gestió de les reparacions que quedin cobertes per la garantia.
2. COMPRA LLIURE:
Adquiriu vosaltres mateixos un netbook a la vostra botiga o cadena de confiança. En aquest cas, us recomanem que compleixin les següents característiques:
- Mida i pes: és important que l'equip tingui unes dimensions adequades per tal de facilitar el transport i que ocupi un espai raonable a la taula de l'alumne.
- Autonomia: és, sens dubte, una de les característiques més importants. L'equip nou hauria d'aguantar tota una jornada lectiva.
- Rendiment: l'equip ha de tenir unes característiques mínimes per al correcte desenvolupament de les tasques acadèmiques.
- Altres prestacions: l'equip ha de disposar d'unes característiques bàsiques, com ara disposar de Wifi, àudio integrat, càmara web, ports USB i sistema operatiu Windows actual.