Actualitat

Preinscripció a Batxillerat per al curs 2021-2022

Vols venir a fer batxillerat a Salesians Sant Vicenç dels Horts? Doncs preinscriu-te per internet entre l’11 i el 17 de maig de 2021. Que com es fa això? Aquí t’ho expliquem amb detall.


clica per veure les dates més importants a tenir en compte en el procés de preinscripció i matriculació

RECORDA:

Si actualment ets alumne de 4t d’ESO de Salesians Sant Vicenç dels Horts no has de realitzar cap preinscripció, només has de confirmar la plaça per al curs vinent a batxillerat. Contacta amb el tutor o tutora del fet fill o filla, o bé amb secretaria.


Com fer la sol·licitud de preinscripció electrònica (per internet)

→ Si ets menor d’edat, la sol·licitud l’ha de presentar el teu pare/mare/tutor legal. ←

IMPORTANT: NO HI HAURÀ CAP PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ MITJANÇANT CITA PRÈVIA NI DE FORMA PRESENCIAL

1 Documentació

Per fer la sol·licitud necessites tenir a mà la següent documentació:

· IDENTIFICACIÓ DIGITAL

clica per obtenir l’IdCAT mòbil

· ALTRES IDENTIFICADORS

  • Número identificador de l’alumne o RALC. Te l’han de facilitar a l’escola on el teu fill/a està escolaritzat a dia d’avui, o bé el pots consultar aquí:
clica per consultar el teu número d’identificador de l’alumne si no el saps (necessites l’IdCAT mòbil abans)
  • Codi del centre on vols preinscriure el teu fill/a. A Salesians Sant Vicenç dels Horts tenim aquest codi:

codi de centre Salesians Sant Vicenç dels Horts: 08032063

· DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA DEL LLOC DE TREBALL (OPCIONAL)

Si es vol aportar aquesta dada al còmput de punts d’assignació de plaça, cal que també escanegis o fotografiïs el document acreditatiu del lloc de feina: Contracte laboral o Certificat d’empresa (assalariats), Model 036 o 037 Agència Tributària (autònoms).

· ALTRA DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA

Si vols acreditar el Certificat de renda mínima garantida, cal que aportis aquesta documentació:

  • Certificat renda mínima garantida: Cal aportar documents com la certificació o la resolució emesa pel Departament de Treball, Afers Socials i Família. Per tant, cal que escanegis o fotografiïs aquest document.

IMPORTANT:

La resta de documentació (carnet de família nombrosa o monoparental, certificat de discapacitat, documentació acreditativa de l’experdient acadèmic, DNI, NIE, etc.), està associada al número d’identificador de l’alumne i, en principi, no cal aportar-la.


2. Realitzar la sol·licitud

Un cop tinguis a mà les dades anteriors, ja pots realitzar la sol·licitud. Només cal que emplenis els camps que et va demanant. Un cop finalitzis el formulari, la sol·licitud estarà presentada i no cal que facis res més.

I quan acabi què?

Ara només caldrà estar al cas de les dates de publicació de les llistes baremades, de la data de publicació de la llista d’admesos i del període de matriculació. CONSULTA EL CALENDARI.


Tens alguna pregunta?


No te’n surts?

Contacta amb nosaltres:

IMPORTANT: per raons de seguretat no s’atendrà a ningú que no hagi demanat cita prèvia.


· · ·

FAQ’s – preguntes freqüents

Pots consultar els codis de centre de tots els centres de Catalunya aquí:

Codis dels centres de primària de Sant Vicenç dels Horts:

  • 08028588 Escola Sant Jordi
  • 08028591 Escola La Vinyala
  • 08028631 Col·legi Sant Vicenç
  • 08028655 La Inmaculada
  • 08028667 Escola Joan Juncadella
  • 08038284 La Guardia
  • 08035350 Escola Sant Josep
  • 08041131 Escola Sant Antoni

Codis dels centres de secundària de Sant Vicenç dels Horts:

  • 08053340 INS Gabriela Mistral
  • 08034011 INS Frederic Mompou
clica per consultar en número d’identificador de l’alumne.

Els nens que es preinscriuen a P3 o que són nous en el sistema educatiu de Catalunya encara no en tenen.

Per als alumnes matriculats des del curs 2015-2016 en centres educatius de qualsevol titularitat és una dada obligatòria que han de facilitar els centres on estan escolaritzats o també es pot consultar l’identificador de l’alumne a través del web del Departament d’Educació.

CAS 1: Sol·licitud electrònica

En el cas de fer la sol·licitud electrònica no cal enviar cap documentació enlloc. A no ser que, per algun motiu de verificació de dades, se’t demani. Si és el cas, caldrà seguir les instruccions que et doni el formulari de preinscripció.


CAS 2: Sol·licitud amb suport informàtic

En el cas de realitzar la sol·licitud amb suport informàtic, cal adjuntar la documentació al formulari de preinscripció.

Seguint les instruccions del formulari veuràs que en un moment donat et fa introduir documents adjunts.

DOCUMENTACIÓ QUE SE’T POT DEMANAR QUE PENGIS:

  • Llibre de família o documents relatius a la filiació. (Si l’infant està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família.)
  • DNI, o de la targeta de residència on consta el NIE, del sol·licitant (el pare, la mare o el tutor o la tutora).
  • TSI (Targeta sanitària individual) de l’alumne.
  • DNI, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a, si té més de 14 anys.
  • Documentació acreditativa del lloc de treball, si aquest és el que s’al·lega a efectes de proximitat.
  • Documentació acreditativa del domicili familiar que, si no és el que consta al DNI de la persona sol·licitant, consistirà en la certificació o volant municipal de convivència de l’alumne/a, on hi ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant, i el resguard de renovació del DNI per canvi de domicili. En el moment de formalitzar la matrícula cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

DOCUMENTACIÓ PER A BAREMACIÓ:

  • Carnet de família nombrosa, o carnet de família monoparental vigent, si s’al·lega aquesta condició.
  • Documentació acreditativa de les circumstàncies econòmiques, si s’al·leguen a efectes de barem. (Beneficiari/ària de la prestació econòmica de renda garantida de ciutadania).
  • Certificat de disminució expedit pel Departament de d’Acció Social i Ciutadania o certificats emesos per l’Institut Català d’Avaluacions Mèdiques (ICAM), si s’al·lega aquesta circumstància.

Sí, els dies de Jornada de Portes Obertes amb cita prèvia

CLICA PER VENIR A CONEIXER-NOS AMB CITA PRÈVIA

Si no et van bé les dates de les Jornades, posa’t en contacte amb nosaltres.

Sí!

  • El dia 8 de juny has de consultar la llista baremada de sol·licituds per comprovar que totes les dades són correctes. Si no ho fossin cal que reclamis entre el 9 i el 15 de juny.
  • El dia 18 de juny tornaran a sortir les mateixes llistes amb les modificacions que s’hagin reclamat que es tornaran a publicar ordenades el 23 de juny.
  • El 9 de juliol es publicarà la llista d’admesos. MOLT IMPORTANT: Estar a la llista d’admesos no vol dir estar matriculat.
  • Entre el 12 i el 16 de juliol cal formalitzar la matrícula (més endavant s’indicarà com es durà a terme aquest tràmit).

ESTAR A LA LLISTA D’ADMESOS EL 9 DE JULIOL NO SIGNIFICA ESTAR MATRICULAT. LA MATRICULACIÓ CAL QUE ES FORMALITZI ENTRE EL 12 I EL 16 DE JULIOL

Si realitzes la sol·licitud de preinscripció electrònica no cal que enviïs cap documentació per correu electrònic. A no ser que durant el procés, per motius de verificació de dades, se’t demanés.

Si, en canvi, realitzes la sol·licitud de preinscripció amb suport informàtic, caldrà que pengis tota la documentació pertinent a l’aplicatiu que del formulari de preinscripció.

TERMINI PER ENVIAR TOTA LA DOCUMENTAICIÓ

18 de maig

SI SUPERO EL TERMINI QUE PASSA?

Si no s’envia la documentació en el termini establert no es podrà formalitzar la preinscripció i quedarà anul·lada.

Si no aconsegueixes fer la sol·licitud de preinscripció per internet, posa’t en contacte amb nosaltres i mirarem de trobar una solució.

Alhora no. Cal fer la sol·licitud de preinscripció primer d’un estudiant i, un cop enviada la sol·licitud i rebut el resguard, iniciar una nova sol·licitud per a l’altre estudiant.

Si el teu fill o filla ha fet l’ESO a Salesians Sant Vicenç dels Horts, té plaça garantida. Només cal que es tramiti la sol·licitud de confirmació de plaça.

Si el teu fill o filla prové d’una altre centre de secundària, la sol·licitud seguirà el procés oficial de baremació.

Les dates importants dels propers dies, en qualsevol dels casos, són:

calendari preinscripcions i matrícula per al curs 2021-2022

BATXILLERAT
Presentació Sol·licituds:  de l’11 al 17 de maig
Publicació llistes baremades provisionals: 8 de juny
Reclamacions del 9 al 15 de juny
Publicació llistes baremades reclamades 18 de juny
Publicació llistes ordenades definitives 23 de juny
Publicació llistes admesos 9 de juliol
Matrícula ordinària del 12 al 16 de juliol
Matrícula extraordinària pels pendents setembre del 7 al 10 de setembre

DADES DEL CENTRE

El tràmit és gratuït.

En la sol·icitud electrònica veuràs que pots posar diverses opcions de centre en ordre de preferència fins un màxim de 10. Per tant, en una sola sol·licitud indiques tots els centres que t’interessen.

IMPORTANT: No presentis més d’una sol·licitud per al mateix alumne/a, sinó quedaran automàticament anul·lades.

Load More

tauler d’avisos